21/03/2010

3x iiyama – nowa rodzina specjalistycznych monitorów

Monitor iiyama T1731SR powstał w oparciu o najnowszą pięcioprzewodową technologię oporową (resistive). Ten 17-calowy panel wyświetla obraz z rozdzielczością natywną 1280 x 1024 (1.3 megapiksela). Jego czas reakcji wynosi 5 ms, a poziom kontrastu to 900 : 1 z panelem dotykowym.

Monitor wyposażono w analogowe wejście D-Sub i cyfrowe DVI-D. iiyama T1731SR wyposażony jest też w kontroler obsługujący zarówno złącze szeregowe (RS-232C), jak i USB.

Bliźniaczym modelem jest iiyama T1931SR. Od modelu T1731SR różni się tylko przekątną ekranu. T1931SR to model 19-calowy.

Z kolei iiyama T1531SR to 15-calowy panel wyświetlający obraz z rozdzielczością natywną 1024 x 768 (0.8 megapiksela). Jego czas reakcji wynosi 8 ms, a poziom kontrastu to 500 : 1 z panelem dotykowym. Monitor wyposażono w analogowe wejście D-Sub i cyfrowe DVI-D. Model T1531SR wyposażony jest też w kontroler obsługujący zarówno złącze szeregowe (RS-232C), jak i USB.

W przypadku wszystkich trzech modeli regulacja położenia ekranu (do 90° w górę) w połączeniu z możliwością instalacji na ścianie gwarantuje komfort użytkowania panelu i oszczędność miejsca. Ulepszony system mocowania kabli z tyłu obudowy zapewnia estetyczny wygląd monitora, a niewielkie typowe zużycie energii gwarantuje niskie koszty eksploatacji. Ponadto monitory posiadają certyfikat IP54 – czyli są odporne na kurz i wodę.

Wszystkie trzy modele dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych obudowy – czarnej i białej.

Sugerowane ceny detaliczne brutto:

  • iiyama T1531SR – 1575 PLN
  • iiyama T1731SR – 1695 PLN
  • iiyama T1931SR – 1999 PLN
Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   iiyama E2710HDSD – prawdziwy Mister Big

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...