10/03/2010

actidata zwiększa pojemność nośników RDX do 640 GB

actidata powiększyła ofertę nośników danych do swojego systemu actiDisk RDX bazującego na wymiennych dyskach twardych o kasetę o pojemności 640 GB.

Poszerzając paletę nośników actidata RDX, użytkownicy już zainstalowanych systemów otrzymali możliwość zwiększenia pojemności tych urządzeń bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych.

actiDisk RDX, bazujący na systemie wymiennych dysków twardych składa się z wytrzymałych, wymiennych 2,5 – calowych nośników danych oraz stacji dokującej, przeprowadza operacje zabezpieczania i odtwarzania danych dokładnie tak jak napęd taśmowy. Dzięki niezwykle prostej obsłudze, system actiDisk RDX jest dedykowany do
zastosowania w małych i średnich przedsiębiorstwach.


Nośniki RDX gwarantują minimum 10-letni okres pracy, co w świetle obowiązującego prawa dotyczącego przechowywania danych firmowych (np. dane księgowe, sprawozdania finansowe) właśnie przez okres 10 lat czyni actiDisk RDX optymalnym rozwiązaniem.

Wprowadzenie na rynek kaset o pojemności 640 GB, obok już oferowanych nośników o pojemnościach 160 GB, 320 GB i 500 GB, potwierdza kontynuację przyjętej przez actidata strategii ciągłego rozwoju technologii RDX. Obok nowych nośników, actidata wprowadził także do sprzedaży tzw. Backup-Kit, zestaw składający się z nowego nośnika RDX 640 GB, napędu actiDisk RDX, oprogramowania do backupu oraz zestawu odpowiednich kabli. Zestaw dostępny jest jako wewnętrzne rozwiązanie z interfejsem USB lub S-ATA oraz jako zewnętrzne z interfejsem USB.

Nośniki danych actidata RDX® objęte są 3-letnią gwarancją wraz z 2-letnim serwisem szybkiej wymiany awansem. Wszystkie kasety do rozwiązań actiDisk RDX® są już dostępne w Polsce.

Cena nowych nośników i bazujących na nich zestawów wynosi (cena bez VAT):

actiDisk RDX® Media 640 GB (PN 620640): 285,- EUR/szt.
actiDisk RDX® Backup-Kit 5,25″, int., S-ATA (PN 20114640): 395,- EUR/szt.
actiDisk RDX® Backup-Kit, ext., USB (PN 20215640): 405,- EUR/szt.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Zaprojektowana z myślą o komforcie

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...