19/03/2018

AliExpress obchodzi 8. urodziny

Ponad 200 krajów, w których dostępna jest usługa AliExpress, będzie w tym samym czasie świętować urodziny marki. Między 28 a 30 marca miliony produktów spośród 40 kategorii, m.in.: moda, technologia, dom i ogród, Wielkie Marki – zostaną przecenione o 50%, a 100 milionów członków otrzyma dodatkowe nagrody.

Z okazji 8. Urodzin, AliExpress zaprasza wszystkich użytkowników e-commerce do udziału w jednych z największych zakupów w historii. Od 28 do 30 marca klienci będą mogli zapoznać się z licznymi promocjami. W tym najgorętszym okresie platforma handlu elektronicznego, przeprowadzi rekordową sprzedaż w swojej historii. Ponad 100 milionów użytkowników AliExpress na całym świecie wraz ze swoimi zakupami otrzyma ekskluzywne nagrody. Dodatkowo platforma przygotowała kupony o wartości 200 milionów dolarów obejmujące 50% rabatu na produkty i 100 milionów w ekskluzywnych kuponach w ramach korzyści z członkostwa.

W czasie urodzinowej sprzedaży na AliExpress, swoją premierę będą miały takie produkty jak: smartphone Xiaomi Redmi Note 5, okulary VR HD Eachine EV200D FPV, robot sprzątający ILIFE A8 czy plecak z wbudowaną ładowarką Mark Ryden Octopus Design Cross. Już w dniach 17 – 27 marca na platformie będzie trwać okres „rozgrzewki”, podczas którego kupujący będą mieli okazję skorzystać z licznych promocji i rabatów.

(RED)

Autor/Redaktor publikacji

Marcin Majerek
Marcin Majerek