18/11/2016

Nowy szef działu operatorskiego w Samsung Polska

Andrzej Molski objął stanowisko dyrektora ds. współpracy z operatorami w Samsung Electronics Polska. Do jego obowiązków należeć będzie m.in. tworzenie oraz realizacja strategii współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi.

Andrzej Molski Samsung PolskaWspółpraca z operatorami ma dla naszej firmy strategiczne znaczenie. Jestem przekonany, że bogate doświadczenie zawodowe Andrzeja pozwoli nam wzmocnić i rozwinąć istniejące relacje z tą grupą partnerów biznesowychpowiedział Arkadiusz Wójcik, Dyrektor Departamentu Sprzedaży działu mobile.

Andrzej Molski jest absolwentem Politechniki Poznańskiej oraz Télécom Bretagne. Z branżą telekomunikacyjną i technologiczną związany jest od lat 90-tych, a od prawie 20 lat jest managerem zarządzającym. Doświadczenie zawodowe gromadził pracując na stanowiskach menedżerskich w takich firmach jak Orange czy CA Technologies, a także kierując polskimi firmami jak np. Young Digital Planet.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Jerzy Szulwic pokieruje rozwojem nowych mediów w PMPG

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...