W połowie maja do zespołu Samsung Electronics Polska dołączyła Anna Putts, obejmując stanowisko Head of Marketing. Raportując bezpośrednio do Prezesa firmy Hadriana Baumanna, będzie ona odpowiadała za kompleksową komunikację i pozycjonowanie Samsung, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie aspiracyjności marki.
– Cieszę się, że będę mogła współtworzyć markę Samsung na polskim rynku oraz mam nadzieję, że moje doświadczenie z rynku płatnej telewizji i kontentu przełoży się wprost na sukces marki Samsung – powiedziała Anna Putts.
Anna Putts przez ostatnie 7 lat była związana z platformą nc+, gdzie odpowiadała za całość działań marketingowych, w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce. Putts ma wykształcenie ekonomiczne z zakresu zarządzania i marketingu Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
(RED)
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
Polecamy15/04/2025Symulator Sejmu – tutaj można poczuć się jak poseł
Art. Sponsorowany15/04/2025Jakie rozwiązania i systemy mogą poprawić wyniki zakładu produkcyjnego?
ChatGPT10/04/2025Prywatność danych coraz większym wyzwaniem w dobie sztucznej inteligencji
ChatGPT10/04/202566% firm w Europie obawia się cyberataków z wykorzystaniem AI