18/09/2017

Aplikacja Amazona w języku polskim

Polscy klienci serwisu Amazon.de mogą już korzystać z polskiej wersji aplikacji mobilnej Amazon. Po zainstalowaniu jej najnowszej wersji lub aktualizacji, wystarczy zmienić język wyświetlania i rozpocząć korzystanie z tej wygodnej formy zakupów.

Strona Amazon.de w przeglądarkach internetowych na urządzenia stacjonarne, dostępna jest w języku polskim od października 2016 roku. Uruchomienie aplikacji mobilnej umożliwia klientom w naszym kraju wygodniejszy dostęp do zakupów w serwisie Amazon, tj. na urządzeniach przenośnych. Aplikacja posiada całkowicie przetłumaczoną nawigację, strony pomocy oraz informacje na temat dostaw i przesyłek, jak również miliony tytułów produktów.

img-1965

Bezpłatna aplikacja Amazon dostępna jest dla urządzeń z systemem Android (w usłudze Google Play pod nazwą „Amazon Shopping”) oraz iOS (w App Store pod nazwą „Amazon”) i po zalogowaniu automatycznie przypisuje polskich użytkowników do serwisu Amazon.de, na którym znajdują się miliony produktów oraz opcja bezpłatnej dostawy do kraju przy zakupach powyżej 39 euro. By cieszyć się rodzimą wersją językową wystarczy w menu ustawień aplikacji zmienić język wyświetlania na polski. Wybór ten może również zostać zapamiętany na przyszłość w ustawieniach konta Amazon. Użytkownik otrzymuje także dostęp do zakładki z najlepszymi ofertami produktów dostarczanych do kraju. Do tej pory największym zainteresowaniem polskich użytkowników na Amazon.de cieszy się elektronika konsumencka.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Wyprowadził kryptowaluty BitCoin o wartości 85 tys. złotych

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...