24/07/2019

Aplikacja CDA – ponad 2 miliony pobrań

Liczba pobrań aplikacji serwisu CDA.pl na urządzenia mobilne oraz na Smart TV przekroczyła 2 miliony 200 tysięcy. Jak dotąd aplikacja CDA najczęściej była pobierana przez posiadaczy tabletów i smartfonów, ale to wśród użytkowników telewizorów widać największy wzrost zainteresowania.

Najwięcej użytkowników aplikacji mobilnej CDA jest wśród posiadaczy telefonów i smartfonów z systemem Android, a potem z systemem iOS. Subskrybenci usługi CDA Premium mogą pobierać filmy na swoje urządzania i oglądać je w trybie offline. Największą dynamikę pobrań widać jednak po stronie użytkowników telewizorów. W kategorii Smart TV liczba pobrań zwiększa się z miesiąca na miesiąc średnio o 30 procent.

Aplikacja CDA na Smart TV

Aplikacja CDA na Smart TV

Aplikacja mobilna dla telefonów i tabletów dostępna jest najdłużej, stąd największa ogółem liczba pobrań. Najpierw z dedykowanej aplikacji mogli korzystać użytkownicy systemu Android, a potem także iOS. Ale teraz to posiadacze telewizorów Smart TV instalują aplikacje najczęściej. Ma to związek z intensywną współpracą z producentami i pojawianiem się aplikacji na coraz to większej liczbie urządzeń.komentuje Wolfgang Laskowski, rzecznik prasowy CDA SA.

Pod koniec ubiegłego roku CDA nawiązało współpracę z firmą Vestel, producentem telewizorów Toshiba, JVC i Hitachi. W pierwszym kwartale tego roku dedykowana aplikacja CDA pojawiła się na telewizorach marki LG, a niedawno także marki Panasonic. Aktualnie aplikacja dostępna jest na wybranych urządzeniach LG, Philips, Toshiba, Panasonic, JVC, Sony Bravia, TCL oraz na konsolach Xbox One – pełna lista znajduje się na stronie www.cda.pl/smarttv

Aplikacja CDA na Smart TV

Aplikacja CDA na Smart TV

Aplikację CDA można instalować bezpłatnie, ale tylko posiadacze płatnej subskrypcji mają dostęp do ponad 6 300 filmów w usłudze CDA Premium i tylko oni mogą pobierać i oglądać filmy offline. Z usługi CDA Premium korzysta ponad 186 tys. osób (dane na koniec marca 2019).

CDA Premium to płatna usługa oferująca dostęp do licencjonowanych filmów pochodzących od wciąż powiększającej się listy dystrybutorów kinowych i filmowych. Katalog zawiera najpopularniejsze kategorie filmów i seriali, bajek i animacji oraz filmów dokumentalnych.

(RED/CDA.pl – aplikacja CDA)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Slim C140 i C145 - lekkie, smukłe i mobilne notebooki ARISTO

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...