26/02/2015

Aplikacja Tabela Kalorii – mobilny strażnik odchudzania

Interesuje Cię, ile kalorii ma jabłko, kromka chleba razowego lub kawałek sernika wiedeńskiego? Ile białka znajduje się w smażonym dorszu? Czy w kawie rozpuszczalnej są węglowodany? Na wszystkie takie pytania odpowie nowa aplikacja „Tabela Kalorii” (Wiem co jem).

Aplikacja Tabela Kalorii 2Jest to praktyczne narzędzie dla wszystkich, którzy chcą mieć dokładną kontrolę nad ilością spożywanych kalorii. Dla osób, które na co dzień liczą kalorie. Dla tych, którzy postanowili zacząć się odchudzać. I tych, którzy ze względów zdrowotnych powinni dbać o to, aby ich posiłki dostarczały odpowiedniej wartości energetycznej. „Tabela Kalorii” pomaga zaplanować dietetyczny jadłospis, wyszczególniając podstawowe składniki odżywcze, takie jak węglowodany, tłuszcze i białka, znajdujące się w każdym spożywanym produkcie.

Program stworzony przez agencję marketingu mobilnego MOBIEM wyróżnia się estetycznym i czytelnym layoutem. Zaletą „Tabeli Kalorii” jest również funkcjonalność oraz krótki czas niezbędny do wyszukania konkretnych produktów. Baza artykułów spożywczych jest bardzo bogata i została podzielona na kilka głównych kategorii, m.in. owoce, warzywa, produkty zbożowe, gotowe dania, nabiał, mięso i ryby. W aplikacji wyszczególniono ich prawie 2800. Przydatna jest też opcja sortowania pokarmów, nie tylko alfabetycznie, po nazwie, ale również po kaloriach (od malejących do rosnących). Dzięki temu rozwiązaniu użytkownik może od razu wybierać składniki, które najbardziej odpowiadają jego oczekiwaniom. Aplikacja „Tabela Kalorii” jest bezpłatna. Przygotowana została z myślą o użytkownikach trzech najpopularniejszych systemów operacyjnych: Android, Windows Phone oraz iOS.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   GA-H61MA-D2V - najtańsza płyta GIGABYTE z obsługą USB 3.0

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...