23/02/2015

Aplikacja TapOn na iOS i Windows Phone

TapOn – aplikacja mobilna, która ułatwia korzystanie z programów lojalnościowych i promocji – jest już dostępna na iPhone’y i komórki z Windows Phone. Jej użytkownicy mogą w prosty sposób gromadzić punkty za zakupy w sklepach i lokalach usługowych oraz wymieniać je na atrakcyjne nagrody.

Użytkownicy iPhone’ów i komórek z systemem Windows Phone mogą już korzystać z aplikacji TapOn, która w wygodny sposób premiuje zakupy dokonywane w sklepach i lokalach usługowych. Rozwiązanie zapewnia szybki dostęp do informacji o aktualnych programach lojalnościowych, promocjach i nagrodach. Pozwala też gromadzić punkty za zakupy i wymieniać je na nagrody, np. darmowe dania, zabiegi kosmetyczne, umycie auta czy noclegi w hotelu. W aplikacji można ponadto znaleźć listę aktualnych promocji i ofert specjalnych, które swoim klientom oferują punkty partnerskie. TapOn zadebiutował na rynku w połowie grudnia 2014 roku.

Po uruchomieniu TapOn użytkownik może samodzielnie sprawdzić liczbę zebranych punktów, zlokalizować pobliskie sklepy i lokale partnerskie oraz dodawać je do listy ulubionych. Żeby naliczyć punkty, skorzystać z promocji lub odebrać nagrodę, wystarczy zeskanować kod QR z telefonu na tablecie, który znajduje się w punkcie sprzedaży.

Zaletą TapOn jest możliwość uruchomienia programu lojalnościowego w niemal każdej dziedzinie handlu i usług. W ciągu miesiąca od startu nawiązaliśmy współpracę z kilkudziesięcioma partnerami. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi firmami, w tym z sieciami handlowymi powiedział Michał Filipek, twórca systemu TapOn.

Aplikacja TapOn na iOS i Windows Phone

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   60.000 smartfonów nie wróciło cało z wakacji

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...