30/05/2016

ARCHOS 50 Power – 2 dni pracy bez ładowania

ARCHOS, francuski producent urządzeń mobilnych, wprowadza na polski rynek nowy smartfon ARCHOS 50 z serii Power, którego głównym wyróżnikiem jest długi czas pracy.

Dzięki baterii o pojemności 4000 mAh oraz odpowiedniej optymalizacji zarządzania energią w systemie, możliwe jest korzystanie z urządzenia przez 2 pełne dni, bez potrzeby ładowania.

Smartfon wyposażono w 5-calowy, laminowany wyświetlacz z matrycą IPS o rozdzielczości 1280×720 oraz dwa aparaty, 13MP z tyłu i 2MP z przodu. ARCHOS 50 Power wykorzystuje czterordzeniowy procesor MediaTek MT6735P o taktowaniu 1GHz, który działa pod kontrolą systemu operacyjnego Android 5.1 Lollipop. Nowy model wyposażony jest również w funkcję Dual SIM, 2GB RAM oraz 16GB pamięci wewnętrznej, z możliwością rozszerzenia o dodatkowe 32GB za pomocą karty microSD.

Sugerowana cena modelu ARCHOS 50 Power wynosi 589 zł. Smartfon będzie dostępny w Polsce już w czerwcu.

ARCHOS 50 Power

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Panasonic wprowadza oprogramowanie Tough Connect

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...