04/06/2009

ASTER wprowadza usługę VoD

Od 3 czerwca 2009 r. oferta telewizji cyfrowej ASTER została poszerzona o nową usługę – VoD (wideo na żądanie). Na początku, w wypożyczalni VoD ASTER znajdzie się około 300 pozycji filmowych: w tym m.in. takie hity jak: „21 gramów”, „Wszystko Gra” czy „Frida”. Nie zabraknie także filmów dla dorosłych. Z usługi będzie mógł korzystać docelowo każdy Abonent, który posiada dekoder HD lub HD PVR. 

Biblioteka VoD obejmuje m.in. komedie, romanse, thrillery, dramaty, a także filmy sensacyjne, biograficzne i animowane. Oferta filmowa będzie systematycznie wzbogacana o kolejne pozycje. Co ważne, większość filmów będzie dostępna w dwóch wersjach językowych (polskiej i oryginalnej) oraz z dźwiękiem przestrzennym (5+1). Jest to dobra informacja dla miłośników kina domowego i zwolenników oryginalnej ścieżki dialogowej.

Za każdy zakupiony film Abonenci ASTER zapłacą 8 zł. Nieco droższe będą filmy dla dorosłych – ich cena wyniesie 12 zł. Część filmów będzie można obejrzeć za darmo.  Abonenci ASTER będą bowiem mogli bezpłatnie przetestować usługę.

Korzystanie z usługi jest bardzo proste – wystarczy za pomocą pilota wybrać interesujący film z jednej spośród kilku kategorii. Można to zrobić w dowolnym momencie, ponieważ usługa VoD dostępna będzie 24 h na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Co ważne, Klienci ASTER będą mogli z niej korzystać bez potrzeby podpisywania oddzielnej umowy.

asterW pierwszym etapie z usługi VoD będą mogli skorzystać posiadacze dekodera PVR. W kolejnym, z biblioteki filmów na żądanie skorzystają użytkownicy dekoderów HD. Do końca czerwca br. usługa VoD zostanie udostępniona wszystkim Abonentom posiadającym dekodery PVR i HD.

Aster.pl

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Telewizja Cyfrowa UPC zwiększa zasięg
Tagi:

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...