14/10/2016

Asus ZenFone 3 – piękny i mocny smartfon

Dzisiaj debiutuje na polskim rynku Asus ZenFone 3. Ten bardzo ciekawy telefon dostępny będzie w dwóch wersjach kolorystycznych: białej i ciemnogranatowej.

Z 5,2 calowym wyświetlaczem Super IPS o rozdzielczości 1920×1080 ZenFone 3 dostarcza bardzo wyraźny obraz. Przód i tył telefonu zostały zamknięte w odpornym na zarysowania szkle 2.5D Corning Gorilla, które też daje efekt zupełnie gładkich krawędzi. Czytnik linii papilarnych został umieszczony z tyłu obudowy, tak by wygodnie i szybko odblokowywać telefon.

ZenFone 3 korzysta z aparatu o rozdzielczości 16MP z system automatycznej regulacji ostrości ASUS TriTech. Czas dokładnego ustawienia ostrości wynosi około 0.03 sekundy co sprawia, że bez względu na warunki uzyskujemy wyraźne zdjęcia. Dzięki optycznej i elektronicznej stabilizacji obrazu (odpowiednio OIS i EIS), smartfon umożliwia nagrywanie pozbawionych rozmyć zdjęć i filmów w 4K UHD, a czujnik korekcji kolorów pozwala oddać prawdziwe barwy fotografowanej sceny.

Asus ZenFone 3

Piękna obudowa ZenFone 3 skrywa ogromną moc: 64-bitowy, ośmiordzeniowy procesor Snapdragon 625 2.0GHz, który wykazuje się energooszczędnością, 4GB pamięci RAM i moduł graficzny Adreno 506. Gniazdo dual-SIM 4G/3G pozwala na pełną elastyczność pobierania danych z prędkością do 300 Mb/s (LTE kategorii 7), a najnowsza technologia 802.11ac dla połączeń Wi-Fi, transmituje dane z prędkością do 433 Mb/s. Bateria o pojemności 2600 mAh ładuje się niezwykle szybko – już 5 minut wystarczy, żebyśmy zyskali dodatkowe dwie godziny rozmów.

Słuchanie muzyki z ZenFone 3 to prawdziwa przyjemność. Wyposażony został w technologię SonicMaster i posiada certyfikację High-Res Audio. Dzięki zaawansowanej konstrukcji głośnika z pięcioma magnesami, metalowej cewce drgającej i obszernej komorze dźwiękowej użytkownik może cieszyć się potężnym dźwiękiem w każdych okolicznościach. Sugerowana cena ZenFone 3 (ZE520KL, 4GB RAM, 64 GB ROM) to 1599 zł.

 

Asus ZenFone 3

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Słuchawki Denon podbijają europejski rynek

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...