26/04/2016

Kuba Błaszczykowski ambasadorem LG

Firma LG Electronics Polska ogłosiła, że Jakub Błaszczykowski, jeden z najlepszych graczy polskiej reprezentacji oraz piłkarz włoskiej drużyny ACF Fiorentina, został Ambasadorem marki LG.

W trakcie współpracy z marką LG, Kuba Błaszczykowski stanie się „twarzą” kampanii promocyjnej i reklamowej zarówno nowych telewizorów LG OLED oraz Super UHD 4K jak i innowacyjnych klimatyzatorów LG. Jako Ambasador marki, będzie m.in. uczestniczył w wybranych wydarzeniach LG, a jego wizerunek stanie się nieodłączną częścią nadchodzących kampanii oraz komunikacji marketingowej. Kontrakt o wzajemnej współpracy między partnerami został zawarty na rok.

Cieszę się z możliwości reprezentowania LG w Polsce, łączy nas ogromna pasja do tego co robimy na co dzień. Razem tworzymy zgrany zespół, w którym ja dam z siebie wszystko, aby dostarczyć ogromnych emocji na boisku, a LG zaprezentuje moje starania w doskonałym, mistrzowskim klimacie, na mistrzowskich telewizorachpowiedział Błaszczykowski.

Jakub Błaszczykowski ambasadorem LG

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Monitor PHILIPS dla profesjonalistów – 99% palety Adobe RGB

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...