20/09/2011

Cresyn i FiiO dla użytkowników Smartphonów

Cresyn Communication właśnie zapowiedział rozszerzenie linii słuchawek serii communication, które dzięki stosunkowi jakości do ceny mają idealnie trafić w portfele i gusta polskich konsumentów.

Dzięki marce FiiO oraz Cresyn można swobodnie korzystać ze słuchawek Cresyn wykorzystując pełnię możliwości jakie dają produkty z wbudowanym pilotem na kablu.


Cresyn właśnie zapowiedział rozszerzenie linii słuchawek serii communication dla telefonów. Aktualnie pod marką Cresyn możemy zakupić słuchawki nauszne, zamknięte, świetnie wyciszające odgłosy z otoczenia – model C550s w cenie 129zł. Doskonały wybór na miasto dla tych, którzy oczekują dobrej jakości dźwięku i transmisji oraz wygody w noszeniu. C550s składają się jednym ruchem ręki do niewielkiego rozmiaru. Do wyboru są też słuchawki dokanałowe –model C230s w cenie 60zł. Obydwa  modele w standardowych kolorach białym i czarnym.

Bardzo popularny model C260E uzupełni model z pilotem C262S. Natomiast model C330E uzupełni model C360s. Powinny trafić one do sprzedaży z końcem października. Słuchawki mają konstrukcję dokanałową i oferują wyjątkową jakość dźwięku biorąc pod uwagę cenę w okolicach 69zł.


Pilot sterowania we wszystkich modelach Cresyna umożliwia odbieranie/kończenie rozmów oraz obsługę muzyki czyli odtwarzanie, przewijanie, przeskok pomiędzy utworami, pauzowanie. W niektórych modelach mamy również potencjometr głośności. W ostatnich modelach producent jednak zrezygnował z tej funkcji aby zapewnić jak najlepsza jakość dźwięku.

Wszystkie powyższe funkcje działają z produktami marki Apple. Użytkownicy innych marek telefonów, do produktów Cresyna mogą dokupić adapter LU1 marki FiiO, który zapewni pełną funkcjonalność także u innych producentów Smartphonów takich jak: Nokia, HTC, MOTO, Samsung, LG, Sony Ericsson, Blackberry, Huawei.  W niektórych punktach i sieciach sprzedażydapter FiiO LU1  będzie dodawany gratis do słuchawek.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   PHIATON – nowa marka ekskluzywnych słuchawek

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...