08/10/2020

SAP zaprasza na Customer Experience LIVE

Cyfrowa konferencja poświęcona będzie w pełni proklienckim rozwiązaniom, które mają zapewnić pozytywne doświadczenia i spełnić oczekiwania w dynamicznie zmieniającym się świecie. To także doskonała okazja do zaprezentowania nowego rozwiązania SAP Customer Data Platform. Konferencja odbędzie się 14 października.

Rok 2020 jest prawdziwą rewolucją. Zarówno w przestrzeni prywatnej, jak i biznesowej na znaczeniu zyskały elastyczność, zaufanie, umiejętność dostosowania się do nowej rzeczywistości, która zmienia się dynamicznie. Wraz z nią konwertują także potrzeby i oczekiwania klientów, a rola customer experience staje się ważniejsza, niż kiedykolwiek wcześniej.

Sesja Q&A, w której będą uczestniczyć CEO SAP Christian Klein, prezes SAP CX Operations and Engineering Bob Stutz, SAP CX CRO Paula Hansen i szef strategii SAP CX Adrian Nashe, to świetna okazja, by dowiedzieć się więcej o zagadnieniu Customer Experience.

Wśród prelegentów znajdą się również Stefan Mennerich, Head of Media, Communication and Digital, FC Bayern Munich, Tilman Schäfer, Head of Digital Experience, Digital Product Content and Data, Festo czy Ashton Kutcher – actor, inwestor, producent, przedsiębiorca i filantrop.

SAP CX LIVE to doskonała okazja do zebrania garści cennych pomysłów i inspiracji, które pomogą znaleźć rozwiązanie na wiele wyzwań, z którymi współcześnie mierzy się biznes. To także sposobność, by zorientować się w najnowszych innowacjach produktowych w obszarach handlu detalicznego, danych klientów, sprzedaży, marketingu oraz usług.

Szczegółowa agenda wydarzenia i link do rejestracji dostępna są na stronie internetowej: cxlive2020.sapevents.com.

(RED) – eventy online

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   CCC i PSI wdrożyły system automatycznego sterowania wózkami

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...