20/05/2013

CYFRA+ MULTIROOM: dwa telewizory – jeden abonament

Do oferty Vobis dołączyły zestawy, do rozdziału sygnału telewizji cyfrowej CYFRA+ MULTIROOM. Dzięki nim, sygnał telewizyjny można odbierać niezależnie na dwóch telewizorach jednocześnie, w ramach jednego abonamentu. Od sierpnia usługa dostępna jest w 200 punktach sprzedażowych Vobis.

CYFRA+ MULTIROOM to zestaw dwóch dekoderów telewizyjnych, działających analogicznie do standardowych dekoderów CYFRA+ z kartą abonencką. Do podstawowego dekodera obsługującego jeden odbiornik telewizyjny, dołączony jest drugi, dodatkowy, umożliwiający odbiór sygnału na drugim telewizorze. Zamiast standardowej karty abonenckiej, oba urządzenia wyposażone są w moduły, które instalowane są w miejsce standardowej karty. Po ich aktywacji, oba urządzenia działają równolegle, umożliwiając użytkownikom cyfrowy odbiór sygnału telewizyjnego, niezależnie w dwóch miejscach, w ramach jednego abonamentu. Sieć salonów Vobis jest pierwszym w kraju dystrybutorem zestawów. Od sierpnia są one dostępne w 200 punktach sprzedażowych na terenie całego kraju.

Z usługi CANAL+ MULTIROOM mogą również korzystać obecni Abonenci, na takich samych warunkach.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Harman Kardon Go&Play Wireless

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...