16/11/2009

Cyfrowa nagrywarka HD w ofercie VECTRY

Operator kablowy VECTRA 16 listopada wprowadza do oferty nowy dekoder z cyfrową nagrywarką HD. PVR HD Vectry ma dysk twardy pojemności 320 GB, pozwalający na nagranie do 70 godzin filmów i programów w jakości HD i aż do 180 godzin w SD.

Z cyfrowej nagrywarki Vectry mogą korzystać mieszkańcy 41 miast całej Polski, w których operator udostępnia programy telewizyjne w wersji cyfrowej. Miesięczna opłata za korzystanie z urządzenia to 19,90 zł w pakiecie Złoty, 15,90 zł w pakiecie Platyna i 5,90 zł w VIP. Jednorazowa opłata aktywacyjna w każdym z nich wynosi 175 zł. Wprowadzając usługę Vectra proponuje abonentom możliwość próbnego skorzystania z PVR przez 2 miesiące bez ponoszenia opłaty aktywacyjnej, jedynie za miesięczną dzierżawę. Jeśli PVR nie spełni oczekiwań abonenta, może on zwrócić dekoder bez żadnych konsekwencji.

PVR HD VectraSPECYFIKACJA:
– odbiór sygnału cyfrowego SD/HD
– możliwość jednoczesnego nagrywania jednego kanału i oglądania innego
– funkcja Time Shift (do 120 min)
– EPG (elektroniczny przewodnik po programach)
– planowanie nagrań do 7 dni w przód
– kontrola rodzicielska
– dysk twardy 320 GB
– złącza: HDMI, SCART, komponent (YPbPr)
– wyjścia audio: cyfrowe SPDIF i analogowe RCA
– poty: Ethernet i USB
– zgodność ze standardami: MPEG-2 i MPEG-4 (SD i HD), Dolby Digital
– wbudowany modem kablowy pozwalający na komunikację dwukierunkową

PVR HD Vectry umożliwia nagrywane jednego programu przy jednoczesnym oglądaniu innego, planowanie nagrań z 7-dniowym wyprzedzeniem, jak również zatrzymywanie i cofanie w każdej chwili nawet do 2 godzin aktualnie oglądanych audycji.

Kolejnym krokiem zmierzającym do zwiększenia interaktywności oferty Vectry będzie wprowadzenie usługi VoD (video na życzenia) planowane w 2010 r. Vectra bierze również udział w testach telewizji mobilnej.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Sony wprowadza do sprzedaży głośnik PC ze złączem dokującym do iPoda lub iPhone'a

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...