Kontrole dostaw do klientów HP (ang. Customer Delivery Inspection) skutecznie identyfikują podrobione materiały eksploatacyjne, dzięki czemu aż 96% ankietowanych klientów czuje, że ich biznes jest chroniony przed oszustwami.
Wyniki ankiety przeprowadzonej niedawno w regionie EMEA przez firmę HP pokazały, że ponad 97% klientów postrzega HP Customer Delivery Inspection (CDI) jako cenną usługę dla swojej firmy, a 96% uważa, że kontrole dostaw skutecznie chronią ich organizacje przed oszustami. Kontrole dostaw do klientów (CDI), które są bezpłatną i bardzo istotną częścią programu HP Anti-Counterfeit and Fraud (ACF), oferują klientom niezawodny sposób, żeby potwierdzić autentyczność ich zapasów materiałów eksploatacyjnych. HP ACF obejmuje kontrole, przeprowadzane na miejscu, dużych lub średnich dostaw wkładów w odpowiedzi na zgłoszenia pochodzących od klientów HP.
W przypadku podejrzanych dostaw zespół HP ACF jest proaktywnie powiadamiany i może podjąć odpowiednie działania. W czasie pandemii COVID-19 firma HP wprowadziła nowy rodzaj kontroli, bazującej na analizie zdjęć, w przypadku, kiedy okoliczności i środki bezpieczeństwa nie pozwalają na wizytę ekipy HP na miejscu. Przeprowadzone przez producenta badania pokazały również, że 60% klientów w celu dokonania bezpiecznego zakupu, planuje w przyszłości postępować zgodnie z zaleceniami HP CDI. W rezultacie 98% ankietowanych klientów poleciłoby HP CDI innym organizacjom.
(RED)