10/09/2020

Czy podrabianie produktów stanowi problemem dla organizacji?

Kontrole dostaw do klientów HP (ang. Customer Delivery Inspection) skutecznie identyfikują podrobione materiały eksploatacyjne, dzięki czemu aż 96% ankietowanych klientów czuje, że ich biznes jest chroniony przed oszustwami.

Wyniki ankiety przeprowadzonej niedawno w regionie EMEA przez firmę HP pokazały, że ponad 97% klientów postrzega HP Customer Delivery Inspection (CDI) jako cenną usługę dla swojej firmy, a 96% uważa, że kontrole dostaw skutecznie ​​chronią ich organizacje przed oszustami. Kontrole dostaw do klientów (CDI), które są bezpłatną i bardzo istotną częścią programu HP Anti-Counterfeit and Fraud (ACF), oferują klientom niezawodny sposób, żeby potwierdzić autentyczność ich zapasów materiałów eksploatacyjnych. HP ACF obejmuje kontrole, przeprowadzane na miejscu, dużych lub średnich dostaw wkładów w odpowiedzi na zgłoszenia pochodzących od klientów HP.

W przypadku podejrzanych dostaw zespół HP ACF jest proaktywnie powiadamiany i może podjąć odpowiednie działania. W czasie pandemii COVID-19 firma HP wprowadziła nowy rodzaj kontroli, bazującej na analizie zdjęć, w przypadku, kiedy okoliczności i środki bezpieczeństwa nie pozwalają na wizytę ekipy HP na miejscu. Przeprowadzone przez producenta badania pokazały również, że 60% klientów w celu dokonania bezpiecznego zakupu, planuje w przyszłości postępować zgodnie z zaleceniami HP CDI. W rezultacie 98% ankietowanych klientów poleciłoby HP CDI innym organizacjom.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Na czym polega odroczona płatność?

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...