08/10/2015

Czy powiadomienia Push zaatakują?

Znane do tej pory z urządzeń mobilnych powiadomienia Push niebawem pojawią się także na pulpitach użytkowników komputerów desktopowych. A wszystko to sprawka m.in. aktualizacji przeglądarki Google Chrome do wersji 43.

Nowe wersje przeglądarki Google Chrome posiadają możliwość gromadzenia zgody użytkowników na wysyłanie powiadomień Push z danej witryny internetowej. Oznacza to, że witryna – a raczej mechanizm generujący powiadomienie – może wyświetlić je wprost na pulpicie użytkownika z dowolnie dobraną treścią, obrazkiem i podlinkowaniem.

Szerokie pole do popisu mają tutaj marketingowcy, którzy mogą dzięki temu zwiększyć możliwość dotarcia do swoich grup docelowych oraz poprawić zaangażowanie użytkowników. Technologią Push zainteresowani są także deweloperzy aplikacji, dzięki czemu będą mogli wykorzystywać powiadomienia do przesyłania najnowszych informacji np. o aktualizacji oprogramowaniamówi krakowianin Bartosz Ozdoba, autor aplikacji Pushango.com, która umożliwia wysyłanie powiadomień Push.

Powiadomienia wysyłane z aplikacji Pushango.com są zintegrowane z serwerem Google i przeglądarką Chrome. Dzięki temu użytkownicy trafiający na stronę Partnera są pytani o zgodę na wyświetlanie powiadomień, jeśli potwierdzą, stają się subskrybentami za jednym kliknięciem. Od tego momentu Partner z panelu Pushango może generować kampanie wysyłane do wszystkich swoich subskrybentów informując ich o najświeższych nowościach.

Rozwiązanie to doskonale wpisuje się w niszę obecnego tempa komunikacji, gdzie liczy się po pierwsze szybkość, skuteczność dotarcia oraz łatwość odczytuprzekonuje Ozdoba.

pushango.com, powiadomienia Push

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Nowa seria kolorowych urządzeń bizhub Konica Minolta

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...