02/06/2014

Do Grupy Wirtualna Polska dołącza Adam Plona

Adam Plona od ośmiu lat zajmuje się zarządzaniem produktami internetowymi i ich rozwojem. Do Grupy Wirtualna Polska przechodzi z NextWeb Ventures, gdzie jako dyrektor ds. produktów i rozwoju odpowiadał za strategię i rozwój serwisów tej grupy, m.in. abcZdrowie.pl, Parenting.pl, Gadzetomania.pl, Komorkomania.pl.

adamplonaWspółtworzył i zaprojektował również serwis naTemat.pl. Wcześniej zajmował kierownicze stanowiska w Ringier Axel Springer, Agorze i Polskapresse. Specjalizuje się w holistycznie rozumianym user experience. Szczególnie interesują go zagadnienia na styku technologii i designu.

Jako Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu będzie odpowiedzialny za współtworzenie strategii rozwoju wszystkich serwisów Grupy WP i jej wdrażanie produkcyjne. Do zakresu jego zadań będzie należało mi.in. koordynowanie i zarządzanie projektami przygotowywanymi i realizowanymi przez zespół projektowania i analiz UX, dział graficzny oraz zespoły produktowe.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   SMS obchodzi dzisiaj swoje 22. urodziny

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...