12/03/2015

Dotykowy ASUS Transformer Book T100TAM

ASUS prezentuje kolejnego przedstawiciela rodziny Transformer Book. Model T100TAM łączy w sobie mobilność tabletu i komfort pracy typowy dla laptopa. 10,1-calowy, odłączany ekran dotykowy, wydajne komponenty, dysk o pojemności 500-gigabajtów oraz bateria, pozwalająca na 11 godzin pracy na jednym ładowaniu.

ASUS wyposażył swoją najnowszą hybrydę w aluminiową obudowę, wydajny procesor i świetny wyświetlacz. 10,1-calowy ekran zapewnia wysoką szczegółowość oraz czytelność wyświetlanej na nim grafiki. Ponadto sama matryca IPS gwarantuje wyraziste i nasycone barwy, podświetlone za pomocą diod elektroluminescencyjnych. Precyzyjnie wykonane klawisze stacji dokującej T100TAM zapewniają komfortową pracę, a dotykowy ekran obsługę gestów Windows 8.1.

ASUS Transformer Book T100TAM-1

Zoptymalizowany pod kątem energooszczędności, wydajny czterordzeniowy procesor Intel Atom Z3775, o częstotliwości taktowania 1,46 GHz (2,39 GHz w trybie Turbo Boost), gwarantuje użytkownikowi idealną równowagę pomiędzy wydajnością i efektywnością energetyczną. Dzięki temu urządzenie oferuje nawet 11 godzin pracy na jednym ładowaniu. Co ważne, hybryda jest także wyposażona w technologię Super Hybrid Engine II, która znacznie wydłuża czas pracy baterii oraz umożliwia trzymanie urządzenia w trybie czuwania nawet przez dwa tygodnie. Oprócz tego automatycznie zapisuje wszystkie otwarte aplikacje i dane na dysku, gdy poziom naładowania baterii spadnie poniżej 5%. Ponadto, producent zainstalował na pokładzie T100TAM pakiet Microsoft Office 365.

ASUS T100TAM jest już dostępny w sprzedaży. Zaprezentowany model, z metalową obudową i pakietem Microsoft Office 365, to wydatek rzędu 1699 złotych.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Walentynki i nowe technologie

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...