29/06/2010

Dracula 3 – trzecia odsłona

IQ Publishing zapowiada nowy tytuł w serii THE ADVENTURE COLLECTION – „Dracula 3”. Gra jest przygodówką typu point & click, której akcja toczy się pomiędzy wojnami światowymi na terytorium Transylwanii. Premiera 9 lipca 2010 roku.

W trzeciej części serii „Dracula” gracz steruje poczynaniami duchownego Arno Morianiego, wyspecjalizowanego „advocatus diaboli”. Jego zadaniem jest wyszukiwanie kontrargumentów wobec domniemanej świętości osób, wobec których Kościół wszczął postępowanie kanonizacyjne. W grze prowadzi dochodzenie w sprawie mieszkanki Transylwanii, której ciało pokryte jest ranami, przypominającymi stygmaty.

Jednak w cieniu ruin zamku należącego kiedyś do Vlada Palovnika nic nie jest oczywiste. Choć, jak twierdzi Kościół, wampiry nie istnieją, to z pewnością Transylwania może stanowić wyjątek, tutaj wszędzie czuć obecność Draculi…

Nowa odsłona znakomitej serii „Dracula” posiada intrygującą i trzymającą w napięciu fabułę oraz muzykę budującą nastrój tajemniczości. Akcja gry obserwowana jest z perspektywy pierwszej osoby. Na gracza oczekują niezwykłe zagadki, świadkowie oraz zaskakujące zwroty akcji. Gra wydana będzie w polskiej wersji językowej (napisy).

Cena detaliczna gry to 59,90 zł.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Ile leci e-mail z Warszawy do Tokio?

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...