22 czerwca wystartowała kampania online promująca najbardziej prestiżowy notebook w ofercie Samsung – model serii 9 (900X3A).
Kampania jest skierowana do klientów końcowych i ma na celu wzmocnienie sprzedaży nowego modelu oraz zdobycie pozycji lidera w kategorii notebooków Premium.
Komunikacja jest zbudowana wokół hasła „Przejdź na poziom 9 – poziom mocnych wrażeń wizualnych” i jest współfinansowana przez firmę Intel.
Kampania potrwa do 24 lipca w mediach internetowych oraz do 2 sierpnia w prasie. Na potrzeby akcji przygotowano także dodatkowe materiały POS wspierające sprzedaż.
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
Biznes i finanse13/10/2022Formy inwestowania na forex. Którą wybrać?
Biznes i finanse25/07/2022Software house. Jakie aplikacje stworzy dla biznesu?
Technologia24/06/2022Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje
Smartfony05/05/2022Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające