02/07/2009

Edimax prezentuje mini-kartę USB z serii nLITE – EW-7711UTn

Edimax Technology przedstawił najmniejszą dostępną na rynku bezprzewodową kartę sieciową USB. Niewielkie rozmiary: 40x16x7mm karta zawdzięcza wbudowanej wewnętrznej antenie, co sprawia, że jest idealnym rozwiązaniem dla użytkowników mobilnych.

Po podłączeniu karty sieciowej EW-7711UTn do portu USB komputera stacjonarnego lub przenośnego, użytkownicy natychmiast uzyskują dostęp do wydajnej sieci bezprzewodowej, umożliwiającej transfer plików i mediów strumieniowych na większe odległości wewnątrz domu lub biura. Karta EW-7711UTn zgodna jest ze standardem sieci bezprzewodowych 802.11b.g oraz jest kompatybilna z najnowszą technologią 802.11n. W połączeniu z urządzeniem 802.11n, karta oferuje większą wydajność, lepszą stabilnośc oraz wyższy transfer bezprzewodowy z prędkością do 150 Mb/s.

edimax

Dołączony wielojęzyczny kreator konfiguracji EZmax zapewnia łatwą i szybką instalację urządzenia. Użytkownicy edimax2instalują i konfigurują kartę w kilku prostych krokach poprzez wykonywanie poleceń kreatora w ojczystym języku. Urządzenie obsługuje ponadto zabezpieczenie sieci bezprzewodowej przyciskiem WPS, który znacznie ułatwia konfigurację bezpiecznej sieci.

Edimax po wprowadzeniu karty EW-7711UTn oferuje pełną linię bezprzewodowych kart USB dla potrzeb każdego użytkownika, w zależności od wielkości, rodzaju anteny, wyglądu oraz oferowanej prędkości transmisji.

Bezprzewodowa karta sieciowa EW-7711UTn jest już dostępna w sprzedaży poprzez sieć dystrybutorów w sugerowanej cenie detalicznej 50 zł brutto. Wszystkie produkty Edimax objęte są standardową, dwuletnią, pełną gwarancją.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   4 mity o bateriach w smartfonie

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...