29/09/2015

Elżbieta Wójcik przechodzi do T-Mobile Polska

1 grudnia 2015 r. Elżbieta Wójcik obejmie stanowisko Członka Zarządu T-Mobile Polska S.A., Dyrektora ds. Rynku Prywatnego. Będzie odpowiadała za wyznaczanie i realizację celów strategicznych w obszarach marketingu, sprzedaży oraz obsługi klientów rynku prywatnego, jak również za komunikację i pozycjonowanie marek.

Elzbieta_Wojcik

Elżbieta Wójcik

Elżbieta Wójcik ma bogate, kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie rozwoju biznesu, zarządzania, sprzedaży i marketingu. Obecnie jest wiceprezesem Avivy, jednej z największych grup ubezpieczeniowych w Polsce, gdzie od 2008 roku odpowiada za biznes direct (sprzedaż przez telefon i Internet), a także za działania marketingowe grupy i pozycjonowanie marki (od roku 2012). Uczestniczyła we wdrażaniu strategii cyfryzacji biznesu w grupie Aviva na poziomie międzynarodowym. Jest wiceprezesem Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych i prezesem Fundacji Aviva. Karierę zawodową zaczynała w branży FMCG (Master Foods i Raisio Polska) w obszarze marketingu i rozwoju biznesu. Kolejnym ważnym doświadczeniem był start-up, jakim był Link4, pierwsza na polskim rynku firma sprzedająca polisy przez telefon i Internet. W latach 2002-2005 Elżbieta Wójcik odpowiadała za rozwój biznesu i marketing, również jako członek zarządu Link4. Następnie, w okresie 2005-2008, była szefem marketingu ING Nationale-Nederlanden.

Elżbieta Wójcik ukończyła historię sztuki na KUL. Jest absolwentką programu MBA prowadzonego przez Lancashire University w Preston (Wielka Brytania) i Wyższą Szkołę Biznesu w Lublinie. Ukończyła też podyplomowe studium Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie zarządzania wartością firmy i uczestniczyła w programach dla wyższej kadry zarządzającej (Kellog School of Management i CEDEP/INSEAD Fontainebleau). Uczestniczy w programie Przedsiębiorczość i Innowacje na Uniwersytecie Stanforda.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Tydzień Cyber Monday w Amazonie

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...