19/09/2010

ESKOBUS odkrywa tajemnice gwiazd

Chcąc dowiedzieć się jak najwięcej o swoim idolu przekopujemy Internet w poszukiwaniu szczegółów z jego życia, wertujemy czasopisma i biografie, które streszczą nam życiorys ulubionej gwiazdy. Tak naprawdę jednak to małe i pozornie nic nie znaczące szczegóły mówią o człowieku więcej, niż metryka, dyskografia i filmografia razem wzięte.

Zastanawialiście się kiedyś kiedy Rafał Maserak ugotował swoją pierwszą zupę? Albo czy Monika Brodka woli całować się po ciemku czy przy świetle? Na te i inne jeszcze bardziej zwariowane pytania odpowiadają goście nowego programu EskoBus, emitowanego od 1. września na antenie Eska TV.

W każdą sobotę o 13.30 do mobilnego studia nagraniowego, zwanego właśnie EskoBusem Kinga Zdrojewska zaprasza gwiazdę: sportowca, aktora, celebrytę, który stawiany jest w krzyżowym ogniu pytań. Musi na nie nie tylko szczerze odpowiedzieć, ale wcześniej przeczytać je na głos z ogromnego ekranu LCD wszystkim widzom. Przez 30 minut szalonej jazdy EskoBus zabierać nas będzie w odległą przeszłość, odkrywając tajemnice z dzieciństwa znanych gwiazd, a także w przyszłość, zdradzając plany zawodowe i osobiste naszych idoli. Program przerywany jest najnowszymi klipami z polskiej i zagranicznej sceny muzycznej.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   To maszyna, która nie zwalnia tempa

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...