23/07/2009

FinePix F70EXR – kompakt z zoomem optycznym 10x i technologią EXR

Fujifilm rozszerza swoją ofertę o nowy aparat cyfrowy z 10-krotnym zoomem optycznym. FinePix F70EXR dysponuje technologią EXR, która ma zapewnić niski poziom szumu i szeroki zakres dynamiczny wykonywanych zdjęć.

Urządzenie wyposażono w matrycę o rozdzielczości 10 Mpix i obiektyw o ogniskowej 27-270mm. FinePix F70EXR posiada 2,7-calowy ekran LCD o wysokim kontraście, ułatwiającym korzystanie z wyświetlacza w jasnym świetle. Kąty widzenia ekraniku wynoszą po 160 stopni w obu płaszczyznach.

Fujifilm FinePix70EXR

Cyfrówka wyróżnia się interesującym, stylowym wyglądem obudowy. Aparat będzie dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych, w których metalowe elementy mają barwę srebra lub brązu. Urządzenie ma rozmiary 99 x 59 x 23 mm i wazy 180 g (bez baterii i karty pamięci).

FinePix F70EXR w sprzedaży znajdzie się pod koniec sierpnia tego roku. Brak informacji o cenie.

źródło: 4press.pl

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   FUJIFILM J120 - Komsa Polska wzbogaca ofertę o aparaty

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...