13/08/2009

Football Manager 2010 – premiera 30 października

Już za trochę ponad 2 miesiące w ręce graczy trafi nowa odsłona kultowego managera piłkarskiego – Football Manager 2010. Wczoraj światowy wydawca gry – SEGA ogłosiła oficjalną datę premiery gry, która odbędzie się 30 października br.

Football Manager 2010

Football Manager to wielokrotnie nagradzana przez branżowe pisma i serwisy internetowe seria symulatorów zarządzania klubem piłkarskim. Gra stanowi pozycję obowiązkową dla każdego szanującego się fana piłki nożnej i nie ma sobie równych wśród konkurencji.

W najnowszej odsłonie na graczy czeka, oprócz wielu nowych usprawnień, nowy interface, zupełnie nowe narzędzie Match Analysis, jak zawsze solidna i rzetelna porcja footballow’ej rozrywki i wszystkie dobrze przyjęte i znane innowacje wprowadzone w wersji 2009.

Gra Football Manager 2010 ukaże się na komputery PC oraz konsole PSP i trafi do sklepów w cenie 129,90 zł oraz polskiej, kinowej wersji językowej w wersji PC.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Zostań najlepszym komentatorem na Intel Extreme Masters

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...