05/10/2014

FORCE H – nowa seria słuchawek dla graczy

GIGABYTE zaprezentował nowy zestaw słuchawkowy – FORCE H3X. Model ten będzie pierwszym dostępnym na rynku produktem z nowej serii słuchawek GIGABYTE FORCE H.

GBT_FORCE_H3X_1Szeroki wybór modeli
Flagowym produktem serii jest model H7, który gwarantuje pełną zgodność ze standardem dźwięki wielokanałowego 5.1. Kolejne zestawy słuchawkowe to H5, z system virtual 7.1 surround sound oraz H3 i H3X. W przypadku dwóch ostatnich modeli niewątpliwym atutem są wysokiej klasy przetworniki neodymowe o średnicy 50 mm, które oferują pełny i dynamiczny dźwięk, szczególnie w niskich tonach. Ostatnim produktem z serii FORCE H są słuchawki H1, wyposażone w moduł Bluetooth. Dzięki bezprzewodowej komunikacji model ten to idealnie rozwiązanie dla mobilnych graczy korzystających z przenośnych konsol, tabletów czy smartfonów.

Komfort i wygoda
W trakcie projektowania słuchawek z serii FORCE H duży nacisk położono na uzyskanie optymalnej ergonomii i komfortu użytkowania. Każdy z modeli wyposażony jest w regulowany pałąk umożliwiający wygodne dopasowanie słuchawek do głowy użytkownika. W przypadku nauszników zastosowano „oddychając” materiał, który doskonale dostosowuje się do kształtu ucha oraz zapewnia dobrą izolację akustyczną tła. Ponadto słuchawki GIGABYTE wyróżniają się niewielką wagą (310g) oraz wytrzymałą i solidną konstrukcją.

Funkcjonalność
Każdy z modeli wyposażony jest w odpinany mikrofon jednokierunkowy, który pozwala na bezproblemową komunikację w trakcie grania. Poza tym GIGABYTE zastosował praktyczny mechanizm umożliwiający szybkie złożenie słuchawek i ich bezpieczny transport. Kolejnym plusem urządzeń z serii FORCE H jest wygodne sterowanie za pomocą pilota umieszczonego na kablu. Wyjątkiem jest model H1, w którym do regulacji poziomu głośności oraz przełączania utworów służy specjalny panel umieszczony na obudowie słuchawek.

Pierwszym modelem z serii FORCE H, dostępnym w sprzedaży w Polsce, będą słuchawki H3X, które do sklepów trafią w drugiej połowie października bieżącego roku.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Polski zegarek Swimmo ruszył na Kickstartera

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...