01/02/2010

G-CUBE na walentynki

G-CUBE powstał dla kobiet, które chcą otaczać się wysublimowanymi drobiazgami przełamując surowe męskie standardy komputerowego świata. Dla tych, które chcą wyrażać swoją osobowość i uatrakcyjnić przestrzeń przy komputerze. Bo standard im nie wystarcza.

Jak się okazuje G-CUBE przychodzi też z pomocą mężczyznom, którzy chcą wyrazić… swoje uczucia. Zwłaszcza tym, którym nie wystarcza już wysłużony goździk czy tulipan. Inicjatywa godna pochwały. Nie złamie się, nie zwiędnie, nie pozwoli szybko zapomnieć…

Akcesoria G-CUBE:

  • zestaw klawiatura i mysz Enchanted Heart – cena 119,00 zł
  • mysz optyczna USB Enchanted Heart – cena 45,90 zł
  • mysz bezprzewodowa Enchanted Heart – cena 99,90 zł
  • naklejka na notebooka Enchanted Heart – cena 29,90 zł
  • mysz optyczna bezprzewodowa Black&White Love Letters – cena 79,90 zł
  • podkładka pod mysz Love Letters Black&White – cena 16,90 zł
Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Motorola rozszerza portfolio telefonów z systemem Android
Tagi:

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...