04/01/2010

Galeria zdjęć testowych w SwiatObrazu.pl

Dla niektórych bardzo istotne są szczegółowe badania sprzętu fotograficznego dotyczące najczęściej spotykanych wad, dla innych zaś analizy te nie mają istotnego znaczenia. Tak czy inaczej, jednych i drugich interesuje produkt finalny – zdjęcie, które można wykonać za pomocą danego aparatu, obiektywu.

Redakcja SwiatObrazu.pl na łamach serwisu publikuje cyklicznie testy sprzętu fotograficznego, w których znaleźć swiatobrazu.plmożna zalety i wady sprzętu z technicznego punktu widzenia oraz obejrzeć galerię zdjęć testowych.

W celu ułatwienia oglądania zdjęć pochodzących z najnowszych aparatów i obiektywów – w galerii serwisu SwiatObrazu.pl powstała osobna galeria redakcji, w której znaleźć można wszystkie sample pochodzące z przetestowanych przez redakcję sprzętów fotograficznych.

Nowa galeria, to nie tylko prosty dostęp do testowych zasobów serwisu, ale również sposób na łatwe porównanie zdjęć.

www.swiatobrazu.pl

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Smartfon Nexus 5X - nowe dzieło Google'a i LG

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...