Gamellon, największa gamingowa sieć partnerska YouTube w Polsce, poszerzyła swój dział sprzedaży. Weronika Krzymińska będzie jako head of sales nadzorować sprzedaż sieci, a Marcelina Woźniak objęła funkcję senior sales managera.
Zmiany mają spowodować lepszą współpracę z kluczowymi klientami, wzmocnienie działu client service oraz zdobuwanie nowych kampanii marketingowych.
Gamellon to ponad 100 kanałów, w tym 5 posiadających ponad million subskrypcji, a dwóch twórców, Blowek i Stuu, są w pierwszej piątce najbardziej zasięgowych youtuberów w Polsce. Cała sieć MCN jest oglądana regularnie przez 19 mln subskrybentów i generuje 150 mln wyświetleń filmów miesięcznie. Tylko w tym roku udało nam się pozyskać ponad czterdzieści nowych kanałów, dlatego też rozbudowa działu sprzedaży była konieczna, aby skutecznie koordynować współprace z klientami oraz pozyskiwać nowe kampanie. – wyjaśnia Adam Semik, prezes Gamellon.
Weronika Krzymińska wcześniej pracowała w dziale sprzedaży w portalu naEKRANIE.pl oraz w LifeTube (również na stanowisku head of sales). Pierwsze doświadczenie z pracą z influencerami zdobywała jeszcze w 2012 roku, pracując w Livebrand PR Communications. Oprócz doświadczenia w sprzedaży, Weronika Krzymińska specjalizuje się w public relations oraz managemencie (odpowiadała za obsługą managerską m.in. Łukasza Jakóbiaka).
Marcelina Woźniak poprzednio przez dwa lata współpracowała z LifeTube na stanowisku sales executive, gdzie odpowiadała za koordynację projektów takich jak Wedel, McDonald’s, Ubisoft i Disney. Wcześniej pracowała w agencji public relations 24/7 Communications.
Krzymińska i Woźniak współtworzyły również eventy dla fanów YouTube, takie jak Orange Video Fest oraz Nju Winter Games. Krzymińska jest laureatką wyróżnienia w kategorii Social Media (12. edycja nagród Złote Spinacze) za pierwszy internetowy talent show na YouTube “Można Inaczej”.
Gamellon to pierwsza tematyczna sieć partnerska Youtube, skupiająca się na tematyce gamingu. Powstała w 2015 roku i liczy ponad 100 kanałów, które oglądane są stale przez 19 mln subskrybentów. Skupia największych twórców z kategorii gaming, takich jak Blowek, Stuu Games, Karolek czy Disowskyy.
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
- Biznes i finanse13/10/2022Formy inwestowania na forex. Którą wybrać?
- Biznes i finanse25/07/2022Software house. Jakie aplikacje stworzy dla biznesu?
- Technologia24/06/2022Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje
- Smartfony05/05/2022Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające