20/10/2016

Gamellon wzmacnia sprzedaż

Gamellon, największa gamingowa sieć partnerska YouTube w Polsce, poszerzyła swój dział sprzedaży. Weronika Krzymińska będzie jako head of sales nadzorować sprzedaż sieci, a Marcelina Woźniak objęła funkcję senior sales managera.

Zmiany mają spowodować lepszą współpracę z kluczowymi klientami, wzmocnienie działu client service oraz zdobuwanie nowych kampanii marketingowych.

Gamellon to ponad 100 kanałów, w tym 5 posiadających ponad million subskrypcji, a dwóch twórców, Blowek i Stuu, są w pierwszej piątce najbardziej zasięgowych youtuberów w Polsce. Cała sieć MCN jest oglądana regularnie przez 19 mln subskrybentów i generuje 150 mln wyświetleń filmów miesięcznie. Tylko w tym roku udało nam się pozyskać ponad czterdzieści nowych kanałów, dlatego też rozbudowa działu sprzedaży była konieczna, aby skutecznie koordynować współprace z klientami oraz pozyskiwać nowe kampanie. – wyjaśnia Adam Semik, prezes Gamellon.

Weronika Krzymińska wcześniej pracowała w dziale sprzedaży w portalu naEKRANIE.pl oraz w LifeTube (również na stanowisku head of sales). Pierwsze doświadczenie z pracą z influencerami zdobywała jeszcze w 2012 roku, pracując w Livebrand PR Communications. Oprócz doświadczenia w sprzedaży, Weronika Krzymińska specjalizuje się w public relations oraz managemencie (odpowiadała za obsługą managerską m.in. Łukasza Jakóbiaka).

Weronika Krzymińska Gamellon.pl

Marcelina Woźniak poprzednio przez dwa lata współpracowała z LifeTube na stanowisku sales executive, gdzie odpowiadała za koordynację projektów takich jak Wedel, McDonald’s, Ubisoft i Disney. Wcześniej pracowała w agencji public relations 24/7 Communications.

Marcelina Woźniak Gamellon.pl

Krzymińska i Woźniak współtworzyły również eventy dla fanów YouTube, takie jak Orange Video Fest oraz Nju Winter Games. Krzymińska jest laureatką wyróżnienia 
w kategorii Social Media (12. edycja nagród Złote Spinacze) za pierwszy internetowy talent show na YouTube “Można Inaczej”.

Gamellon to pierwsza tematyczna sieć partnerska Youtube, skupiająca się 
na tematyce gamingu. Powstała w 2015 roku i liczy ponad 100 kanałów, które oglądane są stale przez 19 mln subskrybentów. Skupia największych twórców 
z kategorii gaming, takich jak Blowek, Stuu Games, Karolek czy Disowskyy.

Autor/Redaktor publikacji

A.K.