27/04/2011

Głośniki MODECOM MC-S2 – nowe możliwości, lepsze brzmienie

MODECOM wprowadził do sprzedaży głośniki o symbolu MC-S2. Są one bezpośrednim następcą modelu MC-S1. Najnowszy zestaw 2.1 zapewnia lepszą reprodukcję dźwięku oraz dodatkowe możliwości. Producent odświeżył również wygląd głośników, dodając im lekkości i stylu.

Zestaw MODECOM MC-S2 składa się z dwóch głośników satelitarnych przetwarzających tony wysokie, które wspierane są przez solidny subwoofer reprodukujący potężne basy. Dzięki ich połączeniu możliwe jest uzyskanie dźwięku w pełnym paśmie od 30 Hz do 20 KHz.

W komplecie znajduje się również przewodowy pilot, który wyposażony został w wejście audio dla zewnętrznych źródeł (np. odtwarzacza MP3) oraz wyjście słuchawkowe. Dodatkową zaletą są ekranowane głośniki satelit, które można ustawić w pobliżu monitora lub telewizora bez obawy o zniekształcenia obrazu.

Sugerowana cena: MODECOM MC-S2 – 89 PLN

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Twardziele lubią WD

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...