Groupon Polska poinformował o podjęciu decyzji o wyborze nowego CEO. Począwszy od 4 kwietnia 2016 r. Łukasz Ostrowski zastąpi na tym stanowisku Anielę Hejnowską, która 1 stycznia 2016 r. została awansowana na stanowisko International Vice President WER, przejmując nadzór nad rynkami Francji i krajów Beneluksu.
Łukasz Ostrowski od dwóch lat pozostawał dyrektorem ds. marketingu w Ikea Retail Poland, gdzie odpowiadał za rozwój i wdrażanie strategii marketingowej, prowadzenie zintegrowanej komunikacji, opracowywanie strategicznych analiz finansowych oraz planowanie.
Poprzednio przez ponad cztery lata piastował stanowisko dyrektora Vision Express ds. marketingu odpowiedzialnego za rynki w Polsce i Bułgarii, gdzie między innymi, doprowadził do zakończonego sukcesem wdrożenia e-commerce w firmie. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Groupon w skali globalnej, od przeszło siedmiu lat, wspiera małe i średnie przedsiębiorstwa docierając z ofertami do 48,9 mln aktywnych użytkowników. W Polsce Groupon ma 8,5 miliona użytkowników, a od momentu uruchomienia zaufało mu ponad 25 tysięcy partnerów.
(RED)