Grupa Interia podpisała umowę z Interactions Europe, w ramach której w obrębie kilkunastu serwisów implementowana zostanie nowa technologia uwierzytelniająca dostęp do wrażliwych treści wydawniczych.
Technologia type-ins jest uznawana za najskuteczniejszą globalną metodę uwierzytelniającą, polegającą na rozwiązywaniu prostych zagadek tekstowych. Korzystają z niej najwięksi wydawcy na całym świecie (m.in. AOL, Bauer, Meredith) oraz w Polsce (m.in. Grupa Onet, Motor-Presse). Technologia charakteryzuje się wyjątkowym poziomem bezpieczeństwa zapewnianym m.in. przez 4 niezależne poziomy zabezpieczeń, wielostopniową skalę autentykacji oraz 4 globalne centra serwerowe. Wykorzystuje ona mechanizm znany z kodów CAPTCHA, ale jest znacznie bezpieczniejsza i bardziej przyjazna dla użytkowników, a ponadto, dzięki technologii tzw. metapolarnej pikselacji obrazu, gruntownie ogranicza wpływ szkodliwego ruchu i spamu na treści wydawnicze oraz bezpieczeństwo użytkowników. Nowa technologia weryfikacji została już zastosowana dla wszystkich kont użytkowników serwisu Czateria.pl.
Wdrożenie technologii type-ins na serwisach z Grupy Interia to efekt szerszej współpracy i umowy z międzynarodową siecią komunikacji natywnej Interactions Europe, wyłącznym operatorem amerykańskiej technologii type-ins w Europie.
– Duża część wydawców w Polsce nadal korzysta z kodów CAPTCHA lub innych podobnych rozwiązań, które ani nie są bezpieczne, ani też przyjazne dla użytkownika. Trendy światowe są zupełnie inne. Wdrożenie technologii type-ins przez kolejną dużą grupę wydawniczą pokazuje, że kwestia coraz bardziej skutecznego i bezpiecznego uwierzytelniania zyskuje coraz wyższą rangę. – dodaje Paweł Milcarz, managing partner international w Interactions Europe.
Wdrożona technologia uwierzytelniająca nie tylko lepiej zabezpiecza treści wydawnicze, ogranicza spam i nadużycia, ale przynosi także nowe możliwości monetyzacyjne – wyłącznie na bezpiecznej części ruchu uwierzytelniającego. Marketerzy korzystający z technologii type-ins notują m.in. średnio 16x wyższy wzrost preferencji marek (comScore), 14x wyższy poziom zapamiętania przekazu (comScore), 10-30x wyższe wskaźniki responsywności oraz 7x dłuższą interakcję z przekazem reklamowym.
(RED)
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
e-Biznes15/06/2025Kupujesz przez internet? Za te produkty musisz zapłacić podatek w ciągu 14 dni
Polecamy15/06/2025Zakończyła się 7. edycja programu edukacyjnego „Girls GO Technology”
Biznes i finanse11/06/2025“BLIK Płacę Później” w PKO Banku Polskim
Polecamy30/05/2025Blue Yonder – przyszłość planowania i optymalizacji łańcucha dostaw