06/07/2010

iiyama E2410HDS – ekonomicznie i ekologicznie

E2410HDS to 24-calowy panel panoramiczny iiyama z serii ECO. Monitor cechuje bardzo niskie typowe zużycie prądu, które można zredukować jeszcze bardziej poprzez włączenie trybu ECO.

Monitor iiyama E2410HDS wyświetla obraz z rozdzielczością natywną Full HD 1920 x 1080. Doskonałą reprodukcję kolorów zapewnia bardzo wysoki poziom kontrastu (20 000:1 ACR). Szybki czas reakcji (2 ms) gwarantuje stabilny obraz w czasie oglądania filmów i grania. Model E2410HDS wyposażony jest w cyfrowe wejścia DVI i HDMI oraz analogowe wejście D-Sub. Ten 24-calowy panel posiada też dwa 2-watowe głośniki. Dzięki zgodności ze standardem VESA z łatwością można zamontować go na ścianie.

Monitor jest dostępny w czarnym kolorze obudowy. Jego sugerowana cena detaliczna wynosi 1079 PLN brutto. W cenie 889 PLN brutto można nabyć bliźniaczy model – ProLite E2410HDSD bez wejścia HDMI.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   GA-H61MA-D2V - najtańsza płyta GIGABYTE z obsługą USB 3.0

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...