ING pyta, co się liczy w dzisiejszym bankowaniu

ING Bank Śląski rozpoczął akcję, w ramach której pyta internautów, co się dla nich liczy w dzisiejszym bankowaniu. Na pytanie można odpowiadać na stronie: www.liczasieludzie.pl. Zebrane opinie pomogą w tworzeniu nowego systemu bankowości internetowej i mobilnej „Moje ING”. Jego premiera jest planowana w drugiej połowie przyszłego roku.

Akcja jest kontynuacją działań prowadzonych na przełomie października i listopada w ramach kampanii reklamowej „Liczą się ludzie”, Wtedy bank pytał internautów, co jeszcze chcieliby zrobić w życiu, a wizualizację ich planów ilustrowali znani rysownicy. Tym razem, na podstawie zgłoszonych wypowiedzi powstanie grafika, która zilustruje, co jest dzisiaj najważniejsze dla ludzi w bankowaniu.

Nie koncentrujemy się na technologicznych nowinkach, ale na realnych potrzebach klientów. Dlatego zachęcamy internautów do podzielenia się z nami opinią, co dla nich liczy się w dzisiejszym bankowaniu. Wierzymy, że poznanie oczekiwań obecnych i potencjalnych użytkowników systemu pomoże nam jak najlepiej odpowiedzieć na ich potrzeby powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

Na stronie www.liczasieludzie.pl zostały opublikowane opinie trendsetterów zaproszonych do wsparcia akcji. Wypowiedzieli się m.in. Przemysław Pająk, twórca spidersweb.pl oraz Artur Kurasiński, bloger i współtwórca cyklu spotkań Aula Polska, którzy jako najistotniejszą cechę bankowania wskazali intuicyjność. Łukasz Jakóbiak, autor internetowego talk-show 20m2, podkreślił wagę wsparcia i motywowania.

ING pyta, co się liczy w dzisiejszym bankowaniu

(RED/ING)