20/04/2015

Internautki lubią e-apteki

Jeden na dziesięciu użytkowników sieci odwiedza e-apteki. Wśród nich jest o ponad połowę więcej kobiet niż mężczyzn – wynika z najnowszej analizy firmy Gemius.

E-apteki cieszą się większą popularnością wśród kobiet niż mężczyzn. W styczniu 2015 roku odwiedziło je 1,48 mln polskich internautek (13,5 proc. użytkowniczek sieci). To o ponad połowę więcej niż w przypadku internautów płci męskiej (niemal 922 tys.; 8,6 proc.).

Analizowane strony WWW są najchętniej odwiedzane przez internautów powyżej 45 roku życia. W styczniu 2015 roku na strony e-aptek zajrzało ponad 760 tys. użytkowników w tym wieku. Tym samym stanowili oni jedną trzecią odwiedzających apteki internetowe. Dla porównania – w całym polskim internecie stanowią oni jedną czwartą użytkowników sieci.

2015_04_Apteki

W analizowanym okresie strony aptek internetowych były najchętniej przeglądane przez użytkowników sieci z miast liczących powyżej 500 tys. mieszkańców. Stanowili oni 15 proc. internautów odwiedzających e-apteki, podczas gdy w całym polskim internecie ich reprezentacja wynosi 12 proc.

(RED/Gemius)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   HTC i T-Mobile: zaREklamuj swój biznes

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...