17/05/2010

iPad w sieci salonów Vobis

Rewolucyjny. Przełomowy. Niepowtarzalny – tak niektórzy znawcy nowych technologii i zwykli użytkownicy określają iPada, czyli najnowsze dzieło słynnej amerykańskiej firmy Apple.  iPad pojawił się właśnie w ofercie sieci sklepów Vobis. Dodajmy, że Vobis to pierwszy „nieinternetowy” sklep w naszym kraju, w którym iPada można obejrzeć i od ręki kupić.

iPad to urządzenie wielofunkcyjne – świetnie sprawdza się jako narzędzie do przeglądania stron internetowych, pisania e-maili, czytania e-książek (tzw. ebooków), oglądania filmów, grania, słuchania muzyki i wielu, wielu innych zadań. Tak naprawdę liczba jest zastosowań jest nieograniczona – w każdej chwili możemy ją rozszerzyć, instalując najróżniejsze aplikacje oraz gry z serwisu App Store (Płatna sekcja App Store formalnie nie jest dostępna w Polsce – do dokonywania zakupów niezbędna jest wydana w USA karta kredytowa).

Tablet Apple obsługuje bezprzewodowe sieci WiFi, wyposażone jest w tzw. akcelerometr, dzięki któremu iPad wykrywa, w jakiej pozycji – poziomo czy pionowo – jest trzymany przez użytkownika i odpowiednio dopasowuje zawartość ekranu). W urządzeniu zastosowano również moduły bluetooth i GPS oraz baterię, dzięki której czas pracy urządzenia sięga… 10 godzin! Ekran o przekatnej 9” , wykonany w technologii LCD IPC i podświetlony diodami LED, obsługuje technologię Multitouch, dzięki której użytkownik może operować kilkoma palcami jednocześnie i rozciągać zdjęcia czy obrazy „chwytając” je za rogi.

iPad trafił na rynek amerykański kilka tygodni temu – termin oficjalnej europejskiej premiery na razie nie jest znany. Ale iPad jest już dostępny w Polsce – urządzenie można obejrzeć i kupić w wybranych salonach Vobis Digital (możliwy jest także zakup w sklepie internetowym www.vobis.pl).

Model Apple iPad 16 GB WiFi dostępny jest w cenie 2699zł.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   iPhone 4 bez SIM-Locka
Tagi:

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...