03/04/2015

Jak internauci surfują w Wielkanoc?

Nadchodzi Wielkanoc. Z tej okazji Gemius przeanalizował, w jaki sposób internauci korzystają w to święto z sieci. Uwzględniono dane z Wielkanocy i Poniedziałku Wielkanocnego zeszłego roku (20–21 kwietnia 2014 roku) i porównano je z danymi 13 i 14 kwietnia 2014 roku (niedziela i poniedziałek). Przeanalizowano ruch z komputerów, smartfonów i tabletów.

W zeszłym roku zarówno w Wielkanoc (20 kwietnia 2014 roku), jak i Poniedziałek Wielkanocny (21 kwietnia 2014 roku) internauci za pomocą komputerów stacjonarnych wykonali o 30 proc. mniej odsłon niż w zwykłą niedzielę i poniedziałek.

Dobowy rozkład odsłon wykonanych w Wielkanoc i śmigus-dyngus jest podobny. Nie odbiega znacznie od zwykłej niedzieli, kiedy to internauci najintensywniej korzystają z internetu wieczorem. Duże różnice są natomiast widoczne w odniesieniu do zwykłego poniedziałku, ponieważ wtedy znaczny procent dobowego ruchu w sieci przypada również w okolicach godziny 14.00.

W przypadku odsłon wykonanych za pomocą tabletów i smartfonów spadek ruchu w sieci nie był tak duży w porównaniu do odsłon pochodzących z komputerów stacjonarnych. W Catering Wielkanoc Kraków internauci wykonali o 15 proc. mniej odsłon niż w zwykłą niedzielę.

2015_04_W_Wielkanoc

(RED/Gemius)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Edutab 3 Multiset - już od 3-go roku życia

Możliwość komentowania została wyłączona.

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...