02/01/2015

Jak korzystaliśmy z internetu w sylwestra?

W sylwestra internauci nie mają czasu na przeglądanie sieci na ekranach komputerów i laptopów. Badania pokazują, że tego dnia ruch w internecie spada o jedną czwartą – wynika z najnowszej analizy firmy Gemius.

Internauci wykonują zwykle najwięcej odsłon wieczorami. Czy tak jest również w sylwestrową noc? Gemius postanowił przeanalizować aktywność użytkowników sieci w okresie 31 grudnia 2013–1 stycznia 2014 roku.

31 grudnia 2013 roku (wtorek) internauci wykonali o jedną czwartą (26 proc.) mniej odsłon niż wynosi średnia dla dni roboczych. Okazuje się też, że w sylwestra najwięcej odsłon przypada na godzinę 11.00 (7,2 proc. wszystkich odsłon wykonanych w ciągu doby). Tymczasem zazwyczaj w dni robocze użytkownicy sieci najwięcej odsłon wykonują wieczorem, o godzinie 20.00 (6,9 proc.).

Analizowane dane pozwalają zauważyć także wzrost ruchu w sieci zaraz po północy. Choć w sylwestra o godzinie 23.00 internauci wykonują mniej odsłon (2,7 proc.) niż w dni robocze (średnio 3,8 proc.), to w pierwszej godzinie nowego roku sytuacja się odwraca. Użytkownicy sieci wykonują wtedy 1,8 proc. odsłon, podczas gdy w dni robocze – średnio 1,1 proc.

Jak korzystaliśmy z internetu w sylwestra?

(RED/Gemius)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Komórka – telefon, a może coś więcej?

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...