Gemius postanowił przeanalizować aktywność użytkowników internetu 24 grudnia 2013 roku i porównać ją do aktywności internautów w dni robocze i weekendy.
Okazuje się, że w Wigilię internauci wykonują niemal o połowę mniej (44 proc.) odsłon niż w dzień roboczy i o jedną czwartą mniej (28 proc.) niż w dzień przypadający w weekend. Dane pokazują też, że w Wigilię użytkownicy sieci najwięcej odsłon wykonują o godzinie 11.00 (6,7 proc. wszystkich odsłon tego dnia), podczas gdy w dni robocze i weekendy o godzinie 20.00 (odpowiednio 6,8 i 7,1 proc. wszystkich odsłon wykonanych w ciągu doby).
Z kolei w Wigilię najmniej odsłon, nie licząc godzin przed 8.00, przypada na godzinę 17.00 (3,6 proc.). Tendencja ta trwa do godziny 19.00, kiedy to ruch zaczyna powoli wzrastać i osiąga najwyższy punkt o godzinie 21.00 (5,7 proc.). W dni robocze w tym czasie internauci wykonują prawie trzykrotnie więcej odsłon. Na godzinę 17.00 przypada 5,5 proc., a w weekendy jest to 6,5 proc.
(RED/Gemius)
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
Slider22/04/2025Od 28 czerwca tysiące firm musi wprowadzić te zmiany
Polecamy15/04/2025Symulator Sejmu – tutaj można poczuć się jak poseł
Art. Sponsorowany15/04/2025Jakie rozwiązania i systemy mogą poprawić wyniki zakładu produkcyjnego?
ChatGPT10/04/2025Prywatność danych coraz większym wyzwaniem w dobie sztucznej inteligencji