11/10/2012

Kable Natec Extreme Media

Natec, producent akcesoriów komputerowych i elektroniki użytkowej wprowadził do oferty kable HDMI Extreme Media.

W ofercie producenta znalazły się wysokiej jakości kable HDMI oraz HDMI micro i mini do przesyłania cyfrowego, nieskompresowanego sygnału audio i wideo. Kable Natec Extreme Media znajdą zastosowanie w urządzeniach o wysokim standardzie obrazu  takich jak DVD, Blue Ray, odbiorniki TV, kamery DV itp. Aby straty w przesyle sygnału były minimalne zastosowano wtyki pozłacane, które mają bardzo dobre przewodnictwo elektryczne.

Użytkownik ma do wyboru kable o długości 1,8 m, 3 i 4,5 m z wtykiem micro, mini oraz standardowym HDMI.

Cechy produktu:

– Wysokiej jakości kabel HDMI (oraz micro i mini) do urządzeń AV
– Umożliwia komunikację 2 kierunkową
– Obsługuje wszystkie standardy ATSC HDTV
– Pozłacane wtyki
– Dostępne długości: 1,8 m, 3 m, 4,5 m

Wszystkie kable są objęte 2 letnią gwarancją, a ceny detaliczne zaczynają się od 14 zł

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Natec Extreme Media X2 - wodoodporne etui na telefon

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...