W przyszłym tygodniu Kaufland planuje uruchomić usługę Click & Collect, dzięki której klienci sieci będą mogli zarezerwować potrzebne produkty wygodnie w domu poprzez dedykowaną stronę internetową, a następnie odebrać je i zapłacić za artykuły w jednym z trzech marketów objętych testem.
W pilotażowej fazie projektu z możliwości zdalnej rezerwacji zakupów będą mogli skorzystać klienci trzech marketów sieci Kaufland: w Bydgoszczy przy ul. Ludwika Solskiego 5, w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 64 oraz we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 62.
Aby skorzystać z usługi Kaufland Click & Collect, wystarczy zarejestrować się w dedykowanym serwisie internetowym, wykorzystując do tego adres e-mail lub logując się przy pomocy konta z serwisów społecznościowych Facebook, Google lub Twitter. Na specjalnie przygotowanej stronie będzie można wybierać spośród ponad 1500 produktów z oferty Kaufland – są to artykuły pierwszej potrzeby, takie jak np. produkty żywnościowe, artykuły higieniczne i kosmetyki, produkty dla dzieci, a nawet żywność dla domowych zwierząt. W najbliższym czasie rezerwacji produktów będzie można także dokonać za pomocą specjalnej aplikacji, która będzie do pobrania w App Store oraz w Google Play.
Po złożeniu rezerwacji i wybraniu punktu odbioru w jednym z marketów objętych usługą Kaufland Click & Collect pracownicy skompletują zamówione produkty tak, by klienci mogli je odebrać w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Płatności za zakupy dokonuje się już na miejscu – w dedykowanej, oddzielnej kasie, gotówką lub kartą.
(RED)
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
e-Biznes04/03/2025Marzą o własnym biznesie, ale brak wiary w siebie powstrzymuje je
Polecamy27/02/2025Jaki będzie 2025 rok na polskim rynku nieruchomości komercyjnych?
Technologia27/02/2025Były pracownik jako cyberzagrożenie?
Art. Sponsorowany20/02/2025Krok po kroku: Jak wdrożyć terminal płatniczy w swojej firmie?