08/09/2010

Klątwa Świątyni Rakshy

Kolejne rozszerzenie fabularnej gry online Runes of Magic udostępni graczom nowy dodatek o nazwie „Świątynia Rakshy”. Instancja ta, ulokowana w niedawno wprowadzonej Północnej Kniei Janost, po raz pierwszy oferuje graczom możliwość wyboru jednego spośród trzech poziomów trudności misji podczas wyprawy do wnętrza świątyni.

Legenda głosi o stworzeniach zwanych Angren, pół-zwierzętach i pół-ludziach, którzy otrzymali włości od Króla Kalume w Północnej Kniei Janost za swoje wysiłki w walce z demonami zagrażającymi kontynentowi Zandorya. Jednakże, po przybyciu na nowe terytorium, zostali zmuszeni do walki z Rakshą – bóstwem lasu, które było przekonane, że Angren chcą zniszczyć las, by się w nim osiedlić. Konflikt zakończył się porozumieniem, w myśl którego pół-zwierzęta, pół-ludzie nie zaszkodzą kniei i wesprą bóstwo w ochronie lasu przed najeźdźcami z zewnątrz. W zamian opiekuńcza bogini zaakceptowała ich samych jako część lasu i wzięła pod swoją pieczę, sama pozostając ukryta w swoim świętym sanktuarium.

Po wiekach spokoju coś zakłóciło panujący porządek, a Lashana – obecny przywódca ludu Angren – zwrócił się o pomoc do króla Callawaya. Teraz wszystko w rękach śmiałków, którzy odpowiedzą na jego wezwanie.

Instancja Świątynia Rakshy oferuje graczom Runes of Magic wyprawę do sanktuarium, aby mogli uspokoić gniew przebudzonych bogów i odkryć, co takiego wywołało ich wściekłość. Przekraczając próg świątyni, gracze będą mieli możliwość wyboru jednego z trzech poziomów trudności: łatwego, normalnego lub trudnego. Oczywiście, im wyżej podniosą sobie poprzeczkę, tym bardziej atrakcyjne nagrody na nich czekają za uspokojenie gniewu bóstw.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Postanowienia noworoczne, czy poświąteczny alarm wagowy?

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...