31/05/2010

Kolorowe huby USB oraz czytniki kart pamięci MODECOM

MODECOM kontynuując linie produktów licencyjnych, przedstawia nowe elementy kolekcji. Tym razem są to huby USB oraz czytniki kart pamięci. Dzięki barwnej i zabawnej grafice nawiązują do ulubionych zabawek oraz bohaterów seriali animowanych.

Urządzenia te skierowane są do młodszych użytkowników komputerów i stanowią uzupełnienie kolekcji akcesoriów, w skład której wchodzą również głośniki, myszki, klawiatury oraz pendrive’y. Dzięki nim fani lalki Barbie, niezwykłego chłopca Ben10, szalonych postaci Looney Tunes, tchórzliwego psa Scooby Doo oraz kolekcji aut i torów wyścigowych Hot Wheels mogą stworzyć sobie barwne stanowisko pracy, nauki oraz zabawy. Duża ilość wzorów pozwala skompletować oryginalny, dostosowany do indywidualnych potrzeb zestaw.

MODECOM HUB4U – pasywny hub USB  (nie wymaga dodatkowego zasilania), zgodny ze standardem USB 2.0. Umożliwia podłączenie do czterech jednocześnie pracujących urządzeń. Wbudowana dioda informuje o trybie pracy.

MODECOM UFO HUB – rozbudowany, 7-portowy hub USB 2.0, który umożliwia łatwą komunikację pomiędzy komputerem a urządzeniami peryferyjnymi. Nie wymaga sterowników, a dzięki dodatkowej możliwości podłączenia zasilania, może być wykorzystywany do ładowania telefonów komórkowych lub popularnych odtwarzaczy MP3.

MODECOM COMBO – niewielkich rozmiarów czytnik kart pamięci, dzięki któremu możliwe jest szybkie przesyłanie danych z aparatów fotograficznych, telefonów komórkowych lub drukarek bezpośrednio do notebooka lub komputera stacjonarnego. Obsługuje najbardziej popularne nośniki pamięci, m.in. karty Compact Flash, Secure Digital (również SDHC), Micro SDHC, M2, MMC Memory Stick oraz T-Flash. Czytnik został wyposażony dodatkowo w 4 porty USB 2.0, dzięki którym pełni również funkcję pasywnego huba.

Sugerowana cena:

MODECOM HUB4U (różne wzory): 49 PLN
MODECOM UFO HUB (różne wzory): 89 PLN
MODECOM COMBO (różne wzory): 69 PLN

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Packard Bell oneTwo - jeszcze smuklejszy

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...