12/10/2016

Komunikat Samsung Polska w sprawie Galaxy Note7

Dbając o bezpieczeństwo klientów wstrzymaliśmy sprzedaż oraz program wymiany Note7. W konsekwencji podjęliśmy decyzję o zakończeniu produkcji tego urządzania.

Mając powyższe na uwadze polscy klienci będą mogli wybrać następujące opcje:
1. Wymiana Note7 na Samsung Galaxy S7 Edge
2. Zwrot pieniędzy za Note7

Wkrótce przekażemy szczegóły całego procesu.

(Samsung Polska)

Tyle Samsung. Co jeszcze wiadomo? Problem z płonącymi (wybuchającymi?) bateriami pojawił się w Note7 stosunkowo niedawno. Koncern zareagował szybko i rozpoczął proces wymiany baterii. Niestety okazało się, że palący problem wcale nie został ugaszony. Wobec tego Samsung zdecydował się na CAŁKOWITE wycofanie z rynku wszystkich Note7 i ZAPRZESTANIE sprzedaży. Co to oznacza dla firmy?

Przede wszystkim poważny problem wizerunkowy i finansowy. Serwis BBC pisze o niewiarygodnej sensacji i PR-owej katastrofie. Z kolei Reuters zwraca uwagę na fakt, że cała wpadka może kosztować Samsunga aż 17 mld USD! Komentatorzy zwracają też uwagę, że kryzys Samsunga to prezent dla Apple w sprzedaży jego najnowszego modelu iPhone’a (który nota bene został przyjęty raczej umiarkowanie). Opcja jaką oferuje Samsung klientom, którzy kupili Note7, czyli zamiany na model Galaxy S7 Edge jest więc pewnie dramatyczną próbą zatrzymania klientów.

Koniec produkcji Galaxy Note7

(A.K.)