11/10/2012

Konkurs fotograficzny Nikon i Pudelek.pl

Firma Nikon Polska przy współpracy z serwisem Pudelek.pl przygotowała konkurs fotograficzny „Jestem w blasku fleszy”
przeznaczony dla miłośników mody oraz stylu. Na uczestników, którzy przygotują najlepsze zdjęcia w konwencji celebrities czekają aparaty COOLPIX S800c, COOLPIX S01 i COOLPIX S3300 oraz przedpłacone karty podarunkowe na zakupy w asyście stylistki. Konkurs trwa od 10 do 28 października br.

Konkurs „JESTEM W BLASKU FLESZY” prowadzony jest na specjalnej stronie www.jestemwblaskufleszy.pl. Za pośrednictwem serwisu uczestnicy mogą nadsyłać zdjęcia oraz głosować na najlepsze prace. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wykonanie fotografii, przedstawiającej osobę stylizowaną na gwiazdę show-biznesu, która została przyłapana przez paparazzi.

Zdjęcia należy przesłać do 28 października br. za pomocą znajdującego się na stronie www.jestemwblaskufleszy.pl formularza zgłoszeniowego, wraz z tytułem, krótkim opisem na temat autora oraz uzupełnionym za pomocą jednego słowa hasłem „JESTEM …”, oddającym charakter sfotografowanej sceny. Prace można przesyłać w plikach JPG, PNG lub GIF. Wielkość pliku nie może przekraczać 2 MB. Konkurs przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.

Na autorów najlepszych prac czekają aparaty COOLPIX S800c, COOLPIX S01 i COOLPIX S3300 oraz podarunkowe karty przedpłacone na zakupy w asyście stylistki. Zwycięzca konkursu otrzyma aparat COOLPIX S800c, kartę przedpłaconą
o wartości 500 zł oraz dodatkowo specjalne dwuosobowe zaproszenie na 18 urodziny magazynu Elle, które odbędą się 8 listopada br. w Warszawie. Na zdobywców drugiego i trzeciego miejsca czekają aparaty COOLPIX S01 oraz odpowiednio karty przedpłacone o wartości 300 zł i 200 zł. Uczestnicy, którzy zakwalifikują się do pierwszej dziesiątki, a nie znajdą się na podium, otrzymają aparaty COOLPIX S3300.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Jak planujemy święta w internecie (infografika)

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...