04/08/2009

„Krwawe lato” z wykrywaczem duchów na komórce

W stacjach telewizyjnych ruszają spoty promujące multimedialną aplikację na komórkę, która „wykrywa” duchy. Autorem kampanii „Krwawe lato”, która promuje utrzymany w mrocznej tematyce zestaw mobilnych gier jest firma Mobiteam.  

Po uruchomieniu aplikacji „Ghost Sensor” na telefonie komórkowym pojawia się sensor, który wykrywa znajdujące się w okolicy duchy. Proces detekcji nadprzyrodzonych mocy, wzbogacony o efekty dźwiękowe i wizualne, kończy się po ghost_modnalezieniu strasznego potwora. Ta zabawna i prosta w obsłudze aplikacja należy do kategorii MIDletów, programów na komórki i PDA, wykonanych w technologii Java. Warunkiem jej użycia jest wysłanie SMS-a typu Premium na numer podany w spocie.

krwawelatoW ramach „Krwawego lata” Mobiteam przygotował również zestaw gier mobilnych utrzymanych w mrocznej tematyce.

W „California ChainSaw Massacre” użytkownicy telefonów komórkowych wcielają się w psychopatycznego mordercę, znanego z hollywoodzkiego przeboju o podobnym tytule.

Miłośnicy filmów mrożących krew w żyłach nie zawiodą się także na aplikacjach „Death Zone”, „Thursday the 12th”, „Death Trap2” i „Darkest Fear™ 3: Nightmare”, najnowszej części jednej z najlepszych mobilnych gier z gatunku horrorów.

To nie pierwszy projekt, który powstał przy udziale firmy Mobiteam i promowany jest przez stacje telewizyjne. Dużą popularnością cieszył się także zmieniający komórkę w rentgen „X-Ray Scanner” oraz zaawansowana sztuczka dla magików „Pyro”. Z kolei dla użytkowników ceniących poczucie humoru przygotowano wydającego nieprzyzwoicie śmieszne dźwięki „Pierd”, aplikację w całości zaprojektowaną przez Mobiteam.

http://krwawelato.funplaza.pl

Autor/Redaktor publikacji

A.K.