W stacjach telewizyjnych ruszają spoty promujące multimedialną aplikację na komórkę, która „wykrywa” duchy. Autorem kampanii „Krwawe lato”, która promuje utrzymany w mrocznej tematyce zestaw mobilnych gier jest firma Mobiteam.
Po uruchomieniu aplikacji „Ghost Sensor” na telefonie komórkowym pojawia się sensor, który wykrywa znajdujące się w okolicy duchy. Proces detekcji nadprzyrodzonych mocy, wzbogacony o efekty dźwiękowe i wizualne, kończy się po odnalezieniu strasznego potwora. Ta zabawna i prosta w obsłudze aplikacja należy do kategorii MIDletów, programów na komórki i PDA, wykonanych w technologii Java. Warunkiem jej użycia jest wysłanie SMS-a typu Premium na numer podany w spocie.
W ramach „Krwawego lata” Mobiteam przygotował również zestaw gier mobilnych utrzymanych w mrocznej tematyce.
W „California ChainSaw Massacre” użytkownicy telefonów komórkowych wcielają się w psychopatycznego mordercę, znanego z hollywoodzkiego przeboju o podobnym tytule.
Miłośnicy filmów mrożących krew w żyłach nie zawiodą się także na aplikacjach „Death Zone”, „Thursday the 12th”, „Death Trap2” i „Darkest Fear™ 3: Nightmare”, najnowszej części jednej z najlepszych mobilnych gier z gatunku horrorów.
To nie pierwszy projekt, który powstał przy udziale firmy Mobiteam i promowany jest przez stacje telewizyjne. Dużą popularnością cieszył się także zmieniający komórkę w rentgen „X-Ray Scanner” oraz zaawansowana sztuczka dla magików „Pyro”. Z kolei dla użytkowników ceniących poczucie humoru przygotowano wydającego nieprzyzwoicie śmieszne dźwięki „Pierd”, aplikację w całości zaprojektowaną przez Mobiteam.
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
Biznes i finanse13/10/2022Formy inwestowania na forex. Którą wybrać?
Biznes i finanse25/07/2022Software house. Jakie aplikacje stworzy dla biznesu?
Technologia24/06/2022Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje
Smartfony05/05/2022Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające