Legendarny polski zegarek Błonie, który po 45 latach nieobecności wrócił na rynek, zdobył nagrodę na prestiżowym międzynarodowym konkursie Stevie International Business Awards. Marka otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Startup Roku (Consumer Products Industries).
– Za marką Błonie stoi ogromna tradycja i sentyment wielu Polaków, dlatego każda nagroda jest jednocześnie hołdem dla historii naszego kraju i rodzimego przemysłu – przyznają Michał Dunin i Maciek Maślak, właściciele marki Błonie.
International Business Awards to dowód uznania za osiągnięcia i pozytywne wpływy światowych organizacji i profesjonalistów. W tym roku konkurencja była duża. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 3 700 projektów z 60 krajów. Nagrody przyznało jury składające się z przeszło 200 profesjonalistów z całego świata, którzy oceniali zgłoszenia od maja do sierpnia br. Uroczysta gala wręczenia statuetek odbędzie się 23 października w Toronto.
Nowy model odświeżonej marki Błonie – pierwszy po 45 latach – ukazał się w 2014 roku w limitowanej i numerowanej serii liczącej 500 sztuk. Premiera zegarka w całości zaprojektowanego w Polsce, inspirowanego m.in. produkowanym w latach 60. ubiegłego wieku modelem Zodiak, została niezwykle ciepło przyjęta przez polskich fanów zegarmistrzostwa. W ciągu pierwszego miesiąca sprzedanych zostało 121 zegarków First Edition.
(RED)